آغاز به کار دهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2021)

دهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2021) به عنوان مهمترین رویداد نوآوری کشور و به میزبانی ناحیه نوآوری پردیس، از امروز سه شنبه 28 اردیبهشت ماه و به مدت 4 روز آغاز به کار کرد.

در این رویداد بین المللی شرکت­های دانش­بنیان، استارتاپ ها، شتابدهنده ها و مراکز نوآوری، سرمایه گذاران و مخترعین در بیش از 300 غرفه حضوری و مجازی به معرفی جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه خود به مشتریان و جامعه نوآوری کشور خواهند پرداخت.

آخرین ویدئوهای مربوط به این رویداد را می توانید از اینجا و آخرین اخبار را از اینجا مشاهده نمائید.

نواسی هم به عنوان یک شرکت فناور در حوزه تولید محصولات خلاق و به کارگیری فناوری های نوین در این نمایشگاه شرکت نموده است و می توانید از غرفه مجازی آن بازدید نمائید.

سجاد مهرابی مدیرعامل شرکت نواسی ضمن دعوت از علاقمندان به فناوری های نوین در حوزه انرژی برای حضور در غرفه سانیوا، افزود: در نمایشگاه امسال ضمن معرفی فناوری باطری های فلز هوا، از نسخه اولیه باطری سانیوا رونمایی خواهد شد.

وی افزود: سانیوا یک باطری فلز هوای کاملا بومی است که حاصل دو سال زحمت شبانه روزی جمعی جوان نخبه و پرتلاش است و در حال حاضر مشغول طی کردن مراحل تجاری سازی آن هستیم و امیدواریم به زودی بتوانیم از نسخه تجاری آن رونمایی کنیم.

عزیزان علاقمند می توانند در غرفه 209 سالن شماره 2 نمایشگاه، میهمان نواسی باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • آدرس: فرودگاه مهرآباد، خیابان معراج، خیابان بسیج، انتهای خیابان (نبش سه راهی), پلاک 110

  • تلفن: 66089204

  • ایمیل: info@novasi.ir

  • شبکه های اجتماعی: novasi_ir@