شرایط و ضوابط فروشگاه اینترنتی نواسی

شرایط و ضوابط فروشگاه اینترنتی نواسی
ضمن تشکر از انتخاب فروشگاه اینترنتی نواسی

از آنجا که استفاده از این سایت به هر شکل به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین نواسی است.

تقاضا میشود آن را با دقت مطالعه فرمایید.

ماده (1) تعاریف

ماده (1) تعاریف
در این بخش واژههایی که در متن قوانین مورد استفاده قرار میگیرند تعریف می شوند. : فروشگاه نواسی

وب سایت فروشگاه اینترنتی نواسی به آدرس www.novasi.ir

محتوای سایت شامل قیمت، متن معرفی و توضیحات، عکس، فیلم، مشخصات فنی و دیدگاهها در خصوص محصولات یا کلیه مقالات و اخبار درج شده در سایت و وبلاگ می باشد.

  • کاربر هر فردی که از طریق اینترنت وارد سایت نواسی شده باشد، کاربر تلقی می شود.
  • عضو کاربری که به عضویت اولیه یا کامل سایت درآمده باشد عضو تلقی می شود.
  • مشتری کاربر یا عضوی که از سایت خرید می نماید.

 

ماده (2) روش پرداخت

 پرداخت‌ها در نواسی از طریق درگاه زرین پال انجام میشود.

ماده (3) روش ارسال

در نواسی محصولات خریداری شده با پست ارسال می‌گردد.

ماده (4) هزینه ارسال

مشتریان محترم در هنگام ثبت سفارش هزینه ارسال تا شهر ،مقصد بصورت مکانیزه توسط سیستم محاسبه می گردد.

ماده (5) مدت زمان تحویل سفارش ها

سفارش پرداخت شده پس از حداکثر 2 روز برای مشتریان رسال میگردد.

شرکت پست نیز بسته به مقصد کالا معمولاً 1 تا 3 روز کاری کالا را به مقصد خواهند رساند.

ماده (6) نکات مهم در هنگام تحویل سفارش

1 مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نمایند.
توجه در صورت اشتباه و مغایرت در کالای ،ارسالی قبل از باز کردن بسته بندی با شمارههای فروشگاه تماس بگیرید.


2 مشتریان محترم موظف هستند در هنگام تحویل گرفتن ،سفارش کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبههای ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری ،باشد، تحویل گرفته شود
توجه گردد هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته میشود فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.


تبصره :1 کالاهایی که در رسید تحویل آنها قید گردیده است که نباید از بسته بندی خارج گردند از بند فوق مستثنی میباشند و مشتریان صرفاً می بایست سلامت بسته بندی کالا را بررسی نمایند. در این موارد باز و راه اندازی کالا صرفا باید توسط کارشناسان شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی صورت پذیرد در غیر اینصورت دستگاه از گارانتی خارج شده و مسئولیت مشکلات احتمالی بر عهده مشتری می باشد.


تبصره :2 چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و ضمن تهیه صورتجلسه موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع دهد.


3 در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست و یا باربری مشتریان محترم موظف هستند در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردند و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد ضمن تحویل نگرفتن آن و درخواست صورتجلسه بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهند در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری رسید پستی یا باربری بمنزله) دریافت کالا بصورت صحیح و سالم را امضاء نماید دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت زیرا به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد در ضمن در این موارد همانطور که در ماده 5 قوانین ذکر گردیده است پرداخت خسارت بر عهده شرکت پست یا باربری بوده و فروشگاه صرفا سعی میکند پیگیریهایی بصورت موازی برای دریافت سریعتر خسارت مشتری انجام دهد.


.4 طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده است ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده اجباری است چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد باید از طریق پنل ایمیل یا پیامک نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.


5 طبق قوانین فروشگاه در سفارشهایی که پرداخت آنها در محل مشخص گردیده است قبل از تحویل کالا ابتدا لازمست که وجه فاکتور تسویه و سپس کالا تحویل گردد. پس از تسویه وجه فاکتور مشتری در حضور نماینده فروشگاه فرصت خواهد داشت تا کالای خود را از نظر سلامت ظاهری بررسی و سپس رسید تحویل ظاهری کالا را امضاء نماید.


6. به دلیل مسائل و مشکلات روی داده و بر اساس هماهنگی صورت گرفته با پلیس فتا و نیروی انتظامی تحویل کلیه سفارشها درب ورودی ساختمان خواهد بود مگر مواردی که مشتریان محترم در هنگام ثبت سفارش درخواست حمل طبقات می نمایند.

ماده (7) روند مرجوعی کالا

مشتری گرامی

برای پذیرش گارانتی باید محصول رو برای ما با پست ارسال کنید (حتما باید با پست باشه و نه با تیپاکس یا شرکت دیگری) و در داخل بسته بندی در تاریخ خرید و محل خرید توضیح بدهید و و اعلام کنید که برای گارانتی هست.

فروشگاه نواسی بعد از رسیدن بسته و چک کردن تاریخ خرید و محل خرید، محصول جدید رو به آدرس روی بسته بندی ارسال میکند.

آدرس ارسال محصول : فرودگاه مهرآباد، خیابان معراج، خیابان بسیج، انتهای خیابان (نبش سه راهی), پلاک 110

ماده (8) ثبت شکایات

مشتریان محترم میتوانند 

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست شکایت خود را اطلاع دهید:

– با شماره تلفن 09191190787 خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع ثبت شکایت، ارسال کنید.
– یا به info@novasi.ir با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.

 

ساعت پاسخگویی: 8 الی 17 می باشد.

  • آدرس: فرودگاه مهرآباد، خیابان معراج، خیابان بسیج، انتهای خیابان (نبش سه راهی), پلاک 110

  • تلفن: 66089204

  • ایمیل: info@novasi.ir

  • شبکه های اجتماعی: novasi_ir@