سجاد مهرابی

حضور مهندس سجاد محرابی در برنامه چاپ اول

سجاد محرابی روز شنبه ۱۴ ام فروردین با حضور در برنامه چاپ اول به گفتگو درباره باتری های فلز هوا و پروژه سانیوا پرداخت.

مدیرعامل شرکت نواسی با توضیح اینکه باتری های فلز هوا انرژی بسیار بالاتری نسبت به باتری های لیتیوم یونی فعلی دارند، گفت: اگر بخواهیم به سمت هوشمند سازی سیستم ها برویم، ناچاریم به تکنولوژی این باتری ها دسترسی پیدا کنیم.

وی افزود: کشورهای زیادی در این حوزه وارد نشده اند و نکته اصلی اینجاست که هنوز هیچ کدام از شرکت های بزرگ دنیا نتوانسته اند این باتری ها را تجاری کنند و در حال حاضر تقریبا تمامی شرکت های این حوزه در یک سطح هستند.

محرابی عدم انظباط کاری را از موانع حوزه کاری خود دانست و افزود: کسب و کارها اگر اصولی باشند، هیچ مشکلی برای جذب سرمایه نخواهند داشت اما مثلا در کار خود ما آزمایشگاه های دولتی که امکانات مدنظر ما را دارند، فقط تا ساعت 2 ظهر فعال هستند! این مسائل سرعت کار را خیلی پایین می آورد!

برنامه چاپ اول به بررسی موضوعات علمی و پزشکی، اقتصادی، ورزشی، سیاسی، جراید روز و… می پردازد و از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۷ و ۱۵ صبح به صورت زنده از شبکه خبر پخش می‌شود.

 

مهندس سجاد محرابی، متولد ۲۵ ام اردیبهشت ۱۳۶۸‌ در اهواز است که دوره تحصیل خود را در رشته مهندسی مکانیک دانشگاه کاشان گذرانده و در سال ۹۱ از دانشگاه فارغ التحصل شده است.

گالری تصاویر: حضور مهندس محرابی در برنامه چاپ اول

 

در همین زمینه بخوانید:

دریافت تائیدیه علمی باتری فلز هوای سانیوا

12 پاسخ

تعقیب

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • آدرس: فرودگاه مهرآباد، خیابان معراج، خیابان بسیج، انتهای خیابان (نبش سه راهی), پلاک 110

  • تلفن: 66089204

  • ایمیل: info@novasi.ir

  • شبکه های اجتماعی: novasi_ir@